Obchodní podmínky


Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád e-shopu https://kebab-gastro.cz

Anka Global Trading s.r.o.
Sídlo: Plzeňská 3352/156, Smíchov, 150 00 Praha
Adresa provozovny: Dvořákovo nám. 589/589, 278 01 Kralupy nad Vltavou 1
IČ: 22217771
DIČ: CZ22217771
Sp. zn: C 412756/MSPH Městský soud v Praze
URL adresa e-shopu: https://kebab-gastro.cz/
e-mailová adresa: info@kebab-gastro.cz
tel.: +420 777 932 482
Bankovní spojení pro platby v CZK: 2603144184/2010
Bankovní spojení pro platby v EUR: 2903144186/2010

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Anka Global Trading s.r.o., (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím, které vznikají na základě kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je provozován na webové adrese www.kebab-gastro.cz, prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky také upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím při používání webových stránek prodávajícího na www.kebab-gastro.cz a související právní vztahy.

1.3. V případě, že se v kupní smlouvě dohodnou odlišná ustanovení od těchto obchodních podmínek, mají tato ustanovení přednost před obchodními podmínkami.

1.4. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a smlouvu lze uzavřít pouze v češtině.

1.5. Prodávající si vyhrazuje právo měnit nebo doplňovat obchodní podmínky. Tato změna neovlivní práva a povinnosti vzniklé na základě předchozí verze podmínek.

1.6. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto informace se vztahují pouze na objednávky doručované v rámci České republiky. Pokud bude nutné dopravu zajistit na paletě, bude cena doručení určena individuálně na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím. V případě nesouhlasu s cenou doručení má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Po registraci kupujícího na webové stránce získá přístup do svého uživatelského rozhraní. Prostřednictvím tohoto rozhraní může kupující objednávat zboží (dále jen „uživatelský účet“). Pokud to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávky také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen zadat správné a pravdivé údaje. V případě jakékoliv změny údajů v uživatelském účtu je kupující povinen tyto údaje aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup do uživatelského účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen chránit své přihlašovací údaje a zachovávat mlčenlivost o informacích nezbytných k přístupu do účtu. Prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti kupujícím.

2.4. Kupující není oprávněn poskytovat přístup do svého uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající má právo zrušit uživatelský účet, zejména v případě, že kupující nevyužívá svůj účet déle než 1 rok, nebo v případě porušení povinností vyplývajících z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích stran.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Prezentace zboží na webových stránkách obchodu má pouze informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na základě této nabídky. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se na tuto situaci nevztahuje.

3.2. Webové rozhraní obsahuje informace o zboží, včetně cen jednotlivých položek a nákladů na vrácení zboží, pokud není možné zboží vrátit běžnou poštovní cestou. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech dalších poplatků. Ceny platí po dobu, kdy jsou zobrazeny na webových stránkách. Ceny nejsou přizpůsobeny automaticky podle osobních údajů kupujícího. Tento bod neomezuje možnost prodávajícího uzavřít smlouvu za individuálních podmínek. Všechny nabídky prodeje zboží na stránkách jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na konkrétní zboží.

3.3. Na webu jsou uvedeny i informace o nákladech na balení a dopravu, způsobu a čase doručení. Tyto informace platí pouze pro dodání zboží v rámci České republiky. V případě, že prodávající nabízí dopravu zdarma, podmínkou je zaplacení minimální částky za objednávku, která je uvedena na webových stránkách. Pokud dojde k částečnému zrušení objednávky a hodnota zbývajícího zboží nedosahuje minimální částky pro dopravu zdarma, nárok na bezplatnou dopravu zaniká a kupující musí zaplatit náklady na dopravu.

3.4. Vyobrazení zboží na webových stránkách je pouze ilustrační a skutečné parametry a vzhled se mohou lišit. V případě výrazných rozdílů (barva, rozměry apod.) bude kupující informován prodávajícím po dokončení objednávky. Pokud se kupující s těmito rozdíly neshodne, má právo odstoupit od smlouvy.

3.5. Pro objednání zboží kupující vyplní objednávkový formulář na webových stránkách. Formulář obsahuje informace o: 3.5.1. objednávaném zboží (které si kupující přidá do nákupního košíku), 3.5.2. způsobu platby, požadovaném způsobu doručení a 3.5.3. nákladech na dopravu (společně „objednávka“).

3.6. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a upravit údaje, které do objednávky vložil, a opravit případné chyby. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT A ZAPLATIT“. Údaje v objednávce jsou považovány za správné. Kupující obdrží automatické potvrzení o přijetí objednávky na svou e-mailovou adresu.

3.7. Prodávající si vyhrazuje právo požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (např. písemně nebo telefonicky), pokud to bude nutné vzhledem k charakteru objednávky.

3.8. Po provedení kontroly objednávky prodávající zašle kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky prostřednictvím e-mailu. Tímto okamžikem dochází k uzavření kupní smlouvy.

3.9. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, zejména s těmi, kteří v minulosti porušili své povinnosti vůči prodávajícímu.

3.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Všechny náklady spojené s tímto procesem (např. internetové připojení, telefonní hovory) hradí kupující sám.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Kupující může cenu zboží a případné náklady na dodání zaplatit prodávajícímu následujícími způsoby: 4.1.1. hotově při převzetí zboží na dobírku na místě uvedeném v objednávce; 4.1.2. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému při internetovém nákupu; 4.1.3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2603144184 / 2010; 4.1.4. hotově nebo kartou při osobním odběru v provozovně prodávajícího.

4.2. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu nejen kupní cenu, ale i náklady na balení a dodání zboží v dohodnuté výši. Pokud není uvedeno jinak, kupní cena zahrnuje i náklady na dopravu.

4.3. Prodávající nevyžaduje zálohu ani jinou platbu pro objednávky do 10.000 Kč včetně DPH. U objednávek nad tuto částku, nebo u zboží vyráběného na zakázku, prodávající požaduje před započetím výroby zálohu ve výši 20 % z celkové ceny objednávky (včetně DPH). Toto ustanovení neovlivňuje povinnost kupujícího uhradit celkovou cenu předem podle čl. 4.6 těchto podmínek.

4.4. V případě platby v hotovosti nebo na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. U bezhotovostní platby je splatnost ceny dohodnuta mezi stranami, počítáno od uzavření kupní smlouvy.

4.5. Při bezhotovostní platbě je kupující povinen uvést variabilní symbol platby. Závazek platby se považuje za splněný okamžikem, kdy je příslušná částka připsána na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající má právo požadovat úhradu celé kupní ceny před odesláním zboží, zejména v případě, kdy kupující neprovádí dodatečné potvrzení objednávky (viz čl. 3.7). Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se na tuto situaci nevztahuje.

4.7. Slevy poskytnuté prodávajícím nelze kombinovat.

4.8. Pokud to vyžaduje obchodní praxe nebo právní předpisy, vystaví prodávající daňový doklad – fakturu k platbám provedeným na základě kupní smlouvy. Prodávající je plátcem DPH. Faktura bude kupujícímu zaslána po zaplacení zboží, buď elektronicky na e-mailovou adresu kupujícího, nebo v papírové podobě přiložené k objednávce.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od kupní smlouvy v následujících případech: 5.1.1. u zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, 5.1.2. u zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti, a rovněž u zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, 5.1.3. u zboží v zapečetěném obalu, které z důvodů ochrany zdraví nebo hygienických důvodů není vhodné vrátit, pokud byl obal po otevření porušen.

5.2. Pokud se nejedná o jeden z výše uvedených případů nebo jiný, kdy není možné odstoupit od smlouvy, má kupující v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží kupujícím nebo třetí osobou určenou kupujícím, která není dopravcem. Odstoupení se vztahuje i na: 5.2.1. poslední kus zboží v případě, že kupující objednal více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, 5.2.2. poslední položku nebo část dodávky zboží, pokud byla objednávka složena z více položek nebo částí, 5.2.3. první dodávku zboží, pokud smlouva upravuje pravidelnou dodávku zboží po určitou dobu.

5.3. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do lhůty uvedené v článku 5.2. Kupující může odstoupení zaslat na adresu sídla prodávajícího.

5.4. Při odstoupení od kupní smlouvy se smlouva považuje za zrušenou. Zboží musí být vráceno prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže prodávající nabídne, že si zboží vyzvedne. Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené a neopotřebené, a pokud možno v původním obalu.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou částku do čtrnácti (14) dnů od obdržení odstoupení, a to stejným způsobem, jakým platba probíhla, pokud se strany nedohodnou jinak. Prodávající má právo vrátit peníze kupujícímu při vrácení zboží, pokud s tím kupující souhlasí a nevzniknou tím pro něj žádné dodatečné náklady.

5.6. Náklady na vrácení zboží hradí kupující, pokud zboží není možné vrátit běžným poštovním způsobem. Pokud kupující zvolí jiný, dražší způsob dodání, než který prodávající nabízí, bude mu prodávající vracet náklady na dodání pouze ve výši nejlevnějšího způsobu dodání.

5.7. Pokud vrácené zboží vykazuje poškození, opotřebení nebo je částečně spotřebováno, má prodávající nárok na náhradu škody. Tento nárok může být prodávající započítán proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, pokud bylo s ním nakládáno jinak, než je nezbytné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

5.8. Prodávající je oprávněn kdykoli před převzetím zboží kupujícím odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě vrátí prodávající kupní cenu bez zbytečného odkladu na účet kupujícího.

5.9. Pokud byl kupujícímu poskytnut dárek spolu se zbožím, považuje se darovací smlouva za podmíněnou. Při odstoupení od smlouvy zaniká účinnost darovací smlouvy ohledně dárku a kupující je povinen vrátit dárek společně se zbožím.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Způsob doručení zboží stanoví prodávající, pokud není v kupní smlouvě dohodnuto jinak. Pokud je doprava dohodnuta na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Pokud je prodávající povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, musí kupující převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, má prodávající právo účtovat poplatek za uskladnění ve výši 100 Kč za každý den nebo může odstoupit od kupní smlouvy.

6.3. V případě, že je zboží nutno doručit opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce z důvodů na straně kupujícího, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručením nebo jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a v případě jakýchkoli závad ihned informovat přepravce. Pokud je obal poškozen nebo vykazuje známky neoprávněného vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku převzít. Podpisem přepravního listu kupující potvrzuje, že obal zásilky byl neporušen.

6.5. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné reklamovat do 3 dnů od převzetí zásilky. Reklamaci je třeba nahlásit dopravci (PPL) na zákaznické lince tel.: 840 775 775 nebo na webových stránkách www.ppl.cz/reklamace. Obal musí být uchován, protože je součástí důkazního řízení. Pozdější reklamace tohoto druhu nebudou akceptovány podle podmínek přepravce.

6.6. Další podmínky přepravy a dodání zboží mohou být upraveny specifickými dodacími podmínkami prodávajícího, pokud byly prodávajícím vydány.

7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

7.1. Práva a povinnosti týkající se odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti, se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Za vadu zboží se nepovažuje odchylka rozměrů nebo váhy od katalogových nebo inzerovaných hodnot v toleranci ± 10 %. O případné odchylce bude kupující informován po dokončení objednávky. Pokud kupující nesouhlasí s touto odchylkou, má právo odstoupit od kupní smlouvy.

7.3. Prodávající odpovídá za to, že prodávané zboží je v souladu s kupní smlouvou, zejména že je bez vad. Shoda se smlouvou znamená, že zboží má požadované vlastnosti a kvalitu, které byly uvedeny prodávajícím nebo výrobcem, nebo které byly očekávány na základě reklamy či popisu.

7.4. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat obal a ihned oznámit jakékoli poškození přepravci. Pokud je obal poškozen nebo vykazuje známky neoprávněného vniknutí, může kupující zásilku nepřevzít. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že obal byl neporušen.

7.5. Pokud je výrobek mechanicky poškozen i v neporušeném obalu, musí být reklamace podána do 3 dnů od převzetí zásilky.

7.6. Pokud zboží při převzetí není v souladu s kupní smlouvou, má kupující právo požadovat, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu odpovídajícího smlouvě, a to buď výměnou, nebo opravou. Pokud to není možné, může kupující požadovat slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Tento postup neplatí, pokud kupující o rozporu věděl nebo pokud rozpor způsobil sám. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví do jednoho roku od převzetí zboží, se považuje za rozpor existující při převzetí, pokud to není v rozporu s povahou zboží.

7.7. Za vady, které se projeví v záruční době, odpovídá prodávající, pokud se nejedná o zboží, které se rychle kazí, nebo o použité zboží.

7.8. Kupující uplatňuje práva z odpovědnosti za vady, včetně záruční odpovědnosti, u prodávajícího na adrese jeho provozovny: Dvořákovo nám. 589/589, 278 01 Kralupy nad Vltavou 1. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje moment, kdy prodávající obdrží reklamované zboží.

7.9. Podrobné reklamační podmínky jsou uvedeny v příloze 1 těchto obchodních podmínek.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující se stává vlastníkem zboží po úplném zaplacení kupní ceny.

8.2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování dle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

8.3. Kupující bere na vědomí, že software a další součásti webového rozhraní obchodu (včetně fotografií zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla vést k neoprávněnému zásahu do těchto součástí nebo jejich neoprávněnému využití.

8.4. Kupující nesmí při používání webového rozhraní obchodu používat žádné mechanismy, software nebo jiné postupy, které by mohly negativně ovlivnit provoz tohoto rozhraní. Webové rozhraní je určeno pouze k užívání v souladu s jeho účelem a tak, aby neohrožovalo práva ostatních zákazníků.

8.5. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Více informací naleznete na stránkách: https://adr.coi.cz/cs. Pro online řešení sporů lze využít platformu dostupnou na http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.6. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, je kontaktním místem pro řešení spotřebitelských sporů online podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013. Podrobnosti jsou k dispozici na http://www.evropskyspotrebitel.cz.

8.7. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby, které vzniknou v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo jejího používání v rozporu s určením.

8.8. Kupující tímto přebírá riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

9.1. Prodávající zachází s osobními údaji v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, které se týká ochrany fyzických osob při zpracování osobních údajů a volného pohybu těchto údajů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů: jméno, příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, emailová adresa a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí, že prodávající bude zpracovávat jeho osobní údaje za účelem plnění práv a povinností z kupní smlouvy, pro správu uživatelského účtu a zasílání obchodních informací a sdělení.

9.4. Kupující je povinen uvádět své osobní údaje správně a pravdivě při registraci, vytváření uživatelského účtu nebo při objednávkách. Kupující je rovněž povinen neprodleně informovat prodávajícího o jakýchkoli změnách těchto údajů.

9.5. Zpracovatelem osobních údajů může být třetí osoba, které prodávající pověří zpracování údajů. Osobní údaje nebudou bez souhlasu kupujícího předávány třetím stranám, kromě případů, kdy jde o doručovatele zboží.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Můžou být zpracovávány v elektronické formě automatizovaným způsobem nebo v tištěné formě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl informován o tom, že poskytování těchto údajů je dobrovolné.

9.8. V případě, že kupující má podezření, že prodávající nebo zpracovatel osobních údajů zpracovává jeho údaje v rozporu s ochranou soukromí nebo právními předpisy, má právo: 9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení, 9.8.2. požádat o odstranění závadného stavu.

9.9. To může zahrnovat blokování, opravu, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Pokud žádost kupujícího bude oprávněná, prodávající nebo zpracovatel neprodleně odstraní závadný stav. Pokud žádost nebude vyřízena, kupující má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

9.10. Kupující má právo požádat prodávajícího o informaci ohledně zpracování svých osobních údajů. Prodávající má právo požadovat přiměřenou úhradu za poskytnutí této informace, která však nesmí překročit náklady spojené s jejím poskytnutím.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Pokud je právní vztah související s používáním webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou spojen s mezinárodním (zahraničním) prvkem, strany se dohodly, že vztah se bude řídit českým právem. Tato volba práva však nezbavuje kupujícího, který je spotřebitelem, ochrany, kterou mu poskytují právní předpisy, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a které by jinak byly použity v souladu s čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

10.2. Prodávající je oprávněn prodávat zboží na základě platného živnostenského oprávnění. Jeho činnost nepodléhá dalšímu povolování. Kontrolu živnostenské činnosti provádí příslušný živnostenský úřad v rámci své působnosti.

10.3. Pokud je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, bude nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce blíží účelu neplatného ustanovení. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení neovlivňuje platnost ostatních ustanovení.

10.4. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není zpřístupněna třetím osobám.

Příloha č. 1

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Záruční doba a uplatnění reklamace 1.1. Záruční doba pro spotřebitele a náhradní díly, který při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, je jeden (1) rok a začíná běžet od převzetí zboží.

1.2. Záruční doba se neprodlužuje o dobu, po kterou je zboží v reklamaci. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace, provedení opravy a o době jejího trvání.

1.3. Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemně (záruční list nebo faktura), která musí obsahovat náležitosti, jako je jméno prodávajícího, identifikační číslo a sídlo.

1.4. Kupující je povinen uplatnit vady zboží bez zbytečného odkladu.

1.5. Kupující může požadovat odstranění vady, a to výměnu zboží nebo opravu. Volba mezi těmito možnostmi závisí na povaze vady a nákladech na opravu. Pokud je odstranění vady nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, prodávající může tuto volbu odmítnout.

1.6. Prodávající musí odstranit vadu v přiměřené lhůtě, aniž by kupujícímu způsobil značné obtíže. Náklady na demontáž a montáž v případě opravy hradí prodávající.

1.7. Kupující může požadovat slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:

  • prodávající vadu neodstraní nebo ji neodstraní v přiměřené době,
  • vada se opakuje,
  • vada představuje podstatné porušení smlouvy,
  • nebo je zřejmé, že vadu nebude možné odstranit bez obtíží.

1.8. Pokud je vada nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ale prodávající vrátí cenu zboží, pokud k odstoupení dojde.

1.9. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží nebo použitím zboží v neodpovídajících podmínkách.

  1. Vyřízení reklamace 2.1. Reklamační řád se vztahuje na vady zboží v záruční době nebo v případě rozporu s kupní smlouvou. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.

2.2. Reklamace budou vyřizovány v souladu s obchodními podmínkami a právním řádem platným v ČR.

2.3. Kupující uplatní právo na záruční opravu u prodávajícího, u kterého zboží zakoupil. V případě uvedení jiného podnikatele v záručním listu, je možné uplatnit reklamaci u něj.

2.4. Reklamaci je doporučeno uplatnit písemně v provozovně prodávajícího: Anka Global Trading s.r.o.,
Dvořákovo nám. 589/589, 278 01 Kralupy nad Vltavou 1

2.5. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení o přijetí reklamace, včetně popisu vady a požadovaného způsobu vyřízení reklamace, a to do tří pracovních dnů. V případě složitějších reklamací bude lhůta prodloužena.

2.6. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující právo na slevu nebo odstoupení od smlouvy.

2.7. Lhůta pro vyřízení reklamace je pozastavena, pokud prodávající neobdržel potřebné podklady (např. nekompletní zboží). Lhůta začne běžet až po dodání všech potřebných podkladů.

2.8. Při zasílání zboží k reklamaci je nutné zajistit vhodný obal pro ochranu zboží během přepravy. Zboží by mělo být označeno symboly pro křehké zboží.

2.9. Po vyřízení reklamace prodávající vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.